Geen onverwachte kosten
Nog meer service met het NISSEI serviceabonnement
Wil je altijd probleemloos het beste softijs serveren, zonder verrassingen? Met het serviceabonnement van NISSEI ben je verzekerd van perfect onderhoud door onze ervaren monteurs, terwijl jij je volledig kunt richten op je verkoop.

De voordelen van het NISSEI serviceabonnement
Het serviceabonnement van NISSEI biedt jou doorlopende ondersteuning. Of het nu gaat om onderhoud, het vervangen van onderdelen of het inschakelen van een monteur op locatie, alles wordt zonder onverwachte kosten geregeld.
- Het hele jaar door uitstekende service
- Een jaarlijkse onderhoudsbeurt
- Kosten voor geselecteerde slijtende onderdelen inbegrepen
- Geen arbeids- of voorrijkosten bij tussentijdse service bezoeken
- 15% korting op onderdelen die niet onder het abonnement vallen
Wat houdt een onderhoudsbeurt bij NISSEI in?
- Controle van het luchtsysteem en het vervangen van luchtslangen
- Controle van het pompsysteem en het vervangen van siroopslangen
- Reiniging en ontkalking van de machine
- Controle van de aandrijving van het roerwerk
- Nameting van de sensoren
- Inspectie van de V-snaar aandrijving
- Vervanging van O-ringen en schraapmessen
- Reiniging van het siroopsysteem
Neem een serviceabonnement
Wil je altijd probleemloos het beste softijs serveren, zonder verrassingen?
Met het serviceabonnement van NISSEI ben je verzekerd van perfect onderhoud door onze ervaren monteurs, terwijl jij je volledig kunt richten op je verkoop.
Is jouw softijsmachine maximaal 10 jaar oud én wil jij profiteren van nog meer service?
Is jouw softijsmachine maximaal 10 jaar oud én wil jij profiteren van nog meer service?
Veelgestelde vragen over het NISSEI serviceabonnement
Hoe vaak per jaar komen jullie langs voor onderhoud?
Onderhoud aan je softijsmachine vindt één keer per jaar plaats.
Wat kost het NISSEI serviceabonnement?
De kosten van een serviceabonnement verschillen per type softijsmachine. Neem contact op met het NISSEI Service Center voor een prijsindicatie.
Zijn slijtende onderdelen inbegrepen bij het service abonnement?
Ja, de kosten voor alle onderdelen die tijdens de preventieve onderhoudsbeurt of tussentijdse onderhoudsbeurten worden vervangen, zijn bij dit abonnement inbegrepen. Op alle overige onderdelen krijg je 15% korting.
Kan ik zelf bepalen wanneer de monteur langskomt?
Per bezoek spreken wij vooraf met jou af op welk tijdstip we langskomen. Wij proberen de werkzaamheden altijd te combineren met andere werkzaamheden van onze technische dienst. Hierdoor kan het voorkomen dat werkzaamheden ’s middags plaatsvinden. Natuurlijk zoeken we altijd naar een tijdstip dat ook jou goed past.