Jouw softijsmachine altijd in topvorm

Een APK voor jouw softijsmachine

Goed onderhoud verlengt de levensduur van jouw softijsmachine, waarborgt de prestaties én voorkomt onnodige storingen. Plan een losse onderhoudsbeurt of profiteer van een NISSEI onderhoudsabonnement. Op die manier blijft jouw softijsmachine altijd in topconditie.

Profiteer van een NISSEI onderhoudsabonnement

Met een onderhoudsabonnement doen onze vakkundige monteurs jaarlijks een volledige technische check op jouw machine. Je softijsmachine wordt door onze experts geïnspecteerd en afgesteld, zodat je het hele jaar door kunt rekenen op optimale prestaties.

Voordelen van een NISSEI onderhoudsabonnement:

  • Volledig ontzorgd op het gebied van onderhoud.
  • 50% korting op voorrijkosten buiten de onderhoudsbeurt om.*
  • 15% korting op onderdelen, het hele jaar door.

Wat houdt een onderhoudsbeurt bij NISSEI in?

Pak je voordeel met een abonnement

Met een onderhoudsabonnement doen onze vakkundige monteurs jaarlijks een volledige technische check op jouw machine.

Je softijsmachine wordt door onze experts geïnspecteerd en afgesteld, zodat je het hele jaar door kunt rekenen op optimale prestaties.

Wil jij verzekerd zijn van een optimaal werkende softijsmachine?

Wil jij verzekerd zijn van een optimaal werkende softijsmachine?

Veelgestelde vragen over het NISSEI onderhoudsabonnement

Onderhoud aan je softijsmachine vindt één keer per jaar plaats.

Met een onderhoudsabonnement profiteer je van 50% korting op voorrijkosten buiten het abonnement om.* Daarnaast ontvang je het hele jaar door 15% korting op onderdelen,

 

*Met uitzondering van voorrijkosten voor periodieke schoonmaak.

De kosten van een onderhoudsabonnement verschillen per type softijsmachine. Neem contact op met het NISSEI Service Center voor een prijsindicatie.

Nee, de kosten voor vervangende onderdelen zijn niet inbegrepen bij de service. Eventueel gebruikte onderdelen worden in rekening gebracht.

Nee, het oplossen van storingen aan uw machine valt niet onder de schoonmaakservice. Als je storing niet met behulp van telefonische ondersteuning of onze instructievideo’s kan worden opgelost, dan kan een monteur langskomen tegen het reguliere tarief.

Per bezoek spreken wij vooraf met jou af op welk tijdstip we langskomen. Wij proberen de werkzaamheden altijd te combineren met andere werkzaamheden van onze technische dienst. Hierdoor kan het voorkomen dat werkzaamheden ’s middags plaatsvinden. Natuurlijk zoeken we altijd naar een tijdstip dat ook jou goed past.